maandag 17 januari 2011

Graffiti 6

Gister is een vriendin van me naar Graffiti 6 geweest. Ik had nog nóóit van die band gehoord, jullie wel? Ik dacht; bwoaah, weer zo'n random band. Niets voor mij. Maar toen H. erop aandrong dat ik een liedje luisterde namens Stare into the sun, was ik verkocht! Nu heb ik trouwens erg spijt dat ik niet naar hun concert ben gegaan, maar als ze volgende keer weer in Nederland zijn, ben ik de eerste die kaartjes koopt!


Wat Graffiti 6 het leukst maakt, is de lead zanger: Jamie Scott.  Hij kan niet alleen super mooi zingen, maar is ook nog eens héél erg knap! Hij heeft een hele warme, een beetje een sexy haha, stem.


Het is een Londens bandje, dat nog niet lang bekend is. Veel weet ik nog over hun, behalve dat ze super leuke muziek maken! Een beetje Maroon 5'achtig, maar ook weer niet. Ze maken songs die dagen lang in je hoofd blijven hangen, zonder dat je het erg vind! Ik zou zeggen, luister dit nummer hieronder even, en vertel me wat je ervan vind!

Ik ben benieuwd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten