woensdag 19 januari 2011

Top 3 lipproducten van deze winter!

Iedereen heeft er wel eens last van; gebarsten lippen met velletjes. Ik vind het vre-se-lijk! Vooral dat droge gevoel. Zonder mijn geliefde lipproducten, had ik deze winter echt niet doorstaan!
Dus hier, mijn top 3 verzorgingsspulletjes voor de lippen:

Op nummer één, sowieso mijn aller-liefste Purol! Dé stick voor dit weer, zoals ook de tekst aangeeft op het doosje: Bescherming bij zon, wind en kou met UVA factor 8. Klinkt goed toch?
Het is een zachte kleurloze balm, die je lippen goed hydrateert. Het heeft een typische labello geur; beetje zoet met een ''vleugje'' vaseline. Wat het fijne aan deze draaisstick is, is dat het goed in je tas, etui etc. past. Ook blijft het vrij lang zitten, dus hoef je niet de hele tijd te smeren. Ik ben súper tevreden met deze stick, en het is zeker een aanrader!



Daarna vind ik Apothekers Lippenbalsam erg fijn. Het is een Duits merk, dus ik weet niet of het in Nederland verkrijgbaar is. Maar áls je een keer langs een Duitse apotheek komt, neem dit tubetje dan zeker weten mee! De balm is uit 100 % natuurlijke ingrediënten, dat ik persoonlijk een erg fijn idee vind. 
Er zitten allemaal kruiden in, onder andere kamille en arnika. Het belooft je voelbaar zachte lippen, en daar hebben ze helemaal gelijk in! De geur is kruidig zoet en smeert lekker! 


Als derde komt de Born Lippy Pink Guava van The Body Shop. Dat is een lippenbalm die in een potje zit. Eigenlijk vind ik dat niet hygiënisch, om telkens weer met je vinger daarin te gaan, maar omdat de geur van dit product zó lekker is, kon ik het niet laten staan! Deze blijft wel vrij kort op je lippen zitten, maar verzorgt goed. De reden waarom ik deze kocht is toch vooral om de geur. Zó lekker! Heel fris en watermeloenachtig, en niet zo'n neppe vieze snoepgeur. Ook deze is fijn voor de winter, maar ook voor de zomer!


Allemaal zijn ze kleurloos als je zo op hebt. Maar toch heb ik even wat swatches gemaakt! Alleen kun je de Purol niet goed zien, haha.



Dit waren mijn top 3 lipproducten voor deze winter!

Purol was ongeveer €2,50 en is te koop bij drogisterijen
Lippenbalsam was ongeveer €3,50 en is te koop bij Duitse apotheken
Bodyshop Born Lippy is €5,- en is te koop bij The Body Shop

2 opmerkingen: