dinsdag 25 januari 2011

Studio Line Silk & Gloss

Mijn broertje J. wilde héél graag een volume mousse. Dus ik beloofde aan hem dat ik er een voor hem zou kopen. Ik kocht de Studio Line Silk & Gloss, omdat ik er al een aantal goeie reviews over had gelezen en de reclames ook erg overtuigend waren. J. en ik hebben allebij super stijl haar, maar dan ook echt glad. Ik was heel benieuwd naar deze mousse, want zou deze ons haar wat voller maken?



De geur was veelbelovend. Een echte L'Oréal geur; zoet, fris en shampoo-achtig. Ook hoe de mousse voelde  op je hand. Je zag de mousse ''groeien''. Op het flesje stond dan ook: glans en zijdezacht gevoel. Klinkt perfect toch?


Niet dus... De mousse maakte mijn haar vet en krokant. Ik bracht hem precies zo aan als hoe het op de verpakking stond. Maar alsnog voelde mijn haar vies en hard. Eigenlijk kan ik er niet veel over zeggen dan dat ik het een vreselijke mousse vind!


De mousse kost rond de €5,- à €6,-
en is te koop bij Etos, Kruidvat etc.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten