dinsdag 18 januari 2011

Zoeva 96 Palette

Ik heb al zó veel reviews gelezen over de Duits webshop Zoeva en dat waren dan ook alleen maar positieve! Het ging dan vooral over de beroemde oogschaduwenpaletten en mega fijne kwasten. Het is een soort must  geworden om minstens één palette daarvan in je stash te hebben, als een soort ''basic''.
Daarom besloot ik om aan de ''kerstman'' dit jaar iets van Zoeva te vragen. Omdat de webshop ook sets verkoopt, en dat dat dus goedkoper is, kreeg ik de 96 palette en de Face Contour Palette (daar ga ik een apart artikel over schrijven) samen.


De buitenkant van de palette is héél simpel, zwart lak met Zoeva erop. Ik vind het mooi, alleen zie je snel vingerafdrukken. Er zitten twee mini spons aplicators in en een spiegeltje. Ik had de oogschaduwen zelf wat groter verwacht, ze zijn maar een vingertopje groot!



De kleuren zijn wel supermooi! Heel intens en vol pigment! Ik vind vooral de blauwe en de nude tonen erg mooi! Sommige kleuren zijn best fel, maar dat is leuk om mee te experimenteren! Ook zitten er shimmers bij, maar heel weinig. Daarvoor heb je dan de Ultra Shimmer Palette. 


Ik heb vijf kleuren geswatcht. De groene, blauwe en bruinachtige tonen zijn erg gepigmenteerd. De paarsachtige wat minder. Maar daar kan je dan juist als mooie subtiele extra gebruiken!
Ik ben super blij met deze palette! En er komt snel een review over de Face Contour Palette! 

De palette kost in de webshop €16,95
Exclusief verzendkosten!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten