zaterdag 22 januari 2011

Zomervakantie 2011

Ik ben in mijn agenda de dagen aan het aftellen tot de zomervakantie en dat zijn er nog precies 165!
Een paar vriendinnen van mij weten nu al waar ze heen gaan, maar ik heb dus géén idee! Vorige zomervakantie was ik 4 weken op kamp. Het was een interchange met Egypte. Dat houdt in dat ik 2 weken naar Egypte ging in een gastgezin, en dat meisje kwam ook 2 weken naar Nederland! Het was echt een super leuke tijd en zeker een aanrader! Nu ga ik dus even een lijstje maken met plekken waar ik graag (of nog een keer) heen wil!

1. Egypte! Ja, tuurlijk. Ik heb daar zóveel vrienden gemaakt en ik had zo'n heimwee achteraf, dat ik nu nog een keer graag daar alleen heen wil! Alleen moet ik me ouders daarover nog overtuigen, want die vinden dat waarschijnlijk niet zo een leuk idee dat ik in me eentje daar heen vlieg.


2. Amerika! Twee jaar geleden heb ik met mijn ouders en broertje een california-tour gemaakt. We zijn via San Francisco helemaal naar beneden gereden tot Los Angeles! En oh, wat was dat leuk! We hebben zoveel gezien en gedaan. En natuurlijk het shoppen niet vergeten! Dus ik zou zo graag nog een keer terug willen!



3. Een Aziatisch land! Twee vriendinnen van mij zijn allebij in Thailand, Maleisië, Japan én China geweest. En die verhalen die ze erover vertelden, hebben me echt overtuigd op daar een keer op vakantie te gaan. Niet alleen de winkels, maar ook het strand en de natuur zijn geweldig!



Dat waren dus mijn top 3 vakantielanden. Eigenlijk kan ik er nog 100000 landen bij verzinnen, maar om het even makkelijk te houden doe ik het zo. Ik hou erg van zon, zee en strand! Dus een land met een zee zou niet verkeerd zijn. En sowieso wil ik niet naar een land dat in de zomer koud is, want waar is de zomervakantie voor? Juist, zomer!

Nu moet ik mijn ouders dus overhalen om naar zo'n gaaf land te gaan. Maar misschien ga ik wel weer op kamp. Bijvoorbeeld een surfkamp in Italië met een vriendin, dat lijkt me ook echt leuk!

Wat gaan jullie deze zomervakantie doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten